Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
» Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

1. W celu zwrócenia zakupionego produktu należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pod
    numerem tel. 22 722-39-96 poinformować o tym naszego pracownika lub wysłać zgłoszenie drogą
    elektroniczną wraz z załączoną kopią dowodu zakupu na adres: biuro@eperfekt.pl

2. Na każdy zakupiony towar gwarantujemy możliwość  zwrotu towaru w ciągu 10 dni od odebrania przesyłki
    bez podania przyczyny, zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów
    oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z dnia 31marca 2000 r.)

3. Reklamując zakupiony towar należy dołączyć do paczki dowód zakupu (paragon lub kopię faktury). Towar
    musi posiadać fabryczne opakowanie i nie może nosić śladów użytkowania. W przypadku nadkoli ,osłon
    silnika, błotników oraz oczek wodnych nie wymaga się oryginalnego opakowania.  Reklamacja rozpatrywana
    jest w ciągu 14 dni roboczych od momentu dostarczenia towaru do firmy. W szczególnych przypadkach ten
    okres może się wydłużyć o czym informujemy klienta na bieżąco. Gwarancja nie  obejmuje uszkodzeń
    mechanicznych oraz naturalnego zużycia etc. .

4. Wszelkie koszty związane ze zwrotem towaru, w szczególności koszty dostawy  ponosi Klient.

5. W przypadku zwrotu towaru firma zwraca wartość produktu.

6. Klient jest zobowiązany do starannego zapakowania (niezależnie od oryginalnego opakowania produktu,
    w którym został mu on dostarczony) i zabezpieczenia zwracanego Sprzedającemu towaru, ponosząc na
    zasadach ogólnych odpowiedzialność za jego utratę lub uszkodzenie podczas transportu. Miernikiem
    staranności wykonania obowiązku, o którym mowa, będzie oryginalny sposób zapakowania i zabezpieczenia
    towaru, jaki został dostarczony Klientowi. Na wypadek szkody transportowej Klient zobowiązany jest
    ubezpieczyć produkt na czas wysyłki zwrotnej (przez zadeklarowanie wartości przesyłki przy nadawaniu jej
    firmie kurierskiej).

7. W przypadku niedostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską reklamację można składać po 14 dniach
    roboczych od daty nadania paczki.

8. Zwracany towar należy odsyłać do naszej firmy. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru.
    Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta
    lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega
    zwrotowi

9. Zwroty prosimy przesyłać na adres sklepu: PHU PERFEKT 05-083 ZABORÓW UL.ŚRODKOWA 20

10. NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW I REKLAMACJI WYSYŁANYCH DO NAS ZA POBRANIEM !!!!

 


Szkody powstałe podczas transportu
1. W sytuacji, gdy przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia, Klient jest zobowiązany
    sporządzić z udziałem przewoźnika (kuriera) protokół uszkodzenia przesyłki. W protokole tym daty odbioru
    przesyłki, zgłoszenia szkody oraz spisania raportu muszą być jednakowe.  W przypadkach kiedy protokół
    szkody będzie spisany niepoprawnie, daty będą rozbieżne, protokół będzie niekompletny itp. sprzedający
    może odrzucić reklamacje. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i reklamację w firmie
    transportowej. Jeśli protokół szkody zostanie spisany prawidłowo, reklamację w firmie transportowej składa
    Sprzedający, a Klient otrzymuje wymieniony towar lub zwrot gotówki. Klient ma również możliwość odmówić
    przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim przypadku jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym
    Sprzedającego.

2. Klient, który zaniechał obowiązków, o których mowa w ust. 1, przejmuje ryzyko zakupu uszkodzonego towaru
    i nabywa produkt w takim stanie, w jakim go otrzymał. Reklamacje związane z uszkodzeniami mechanicznymi,
    powstałymi w czasie transportu, bez prawidłowo wypełnionego protokołu szkody oraz bez opakowania
    fabrycznego mogą być rozpatrywane przez Sprzedającego odmownie.

3. W przypadku odbioru towaru z niewidocznymi uszkodzeniami klient powinien niezwłocznie zgłosić tą sprawę
    sprzedającemu na adres mailowy lub telefonicznie.

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl