Reklamacje i zwroty
1. W celu zwrócenia zakupionego produktu należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pod
numerem tel. 22 722-39-96 poinformować o tym naszego pracownika lub wysłać zgłoszenie drogą
elektroniczną wraz z załączoną kopią dowodu zakupu na adres: biuro@eperfekt.pl
2. Na każdy zakupiony towar gwarantujemy możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dni od odebrania przesyłki
bez podania przyczyny, zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów
oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z dnia 31marca 2000 r.)
3. Reklamując zakupiony towar należy dołączyć do paczki dowód zakupu (paragon lub kopię faktury). Towar
musi posiadać fabryczne opakowanie i nie może nosić śladów użytkowania. W przypadku nadkoli ,osłon
silnika, błotników oraz oczek wodnych nie wymaga się oryginalnego opakowania. Reklamacja rozpatrywana
jest w ciągu 14 dni roboczych od momentu dostarczenia towaru do firmy. W szczególnych przypadkach ten
okres może się wydłużyć o czym informujemy klienta na bieżąco. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń
mechanicznych oraz naturalnego zużycia etc. .
4. Wszelkie koszty związane ze zwrotem towaru, w szczególności koszty dostawy ponosi Klient.
5. W przypadku zwrotu towaru firma zwraca wartość produktu.
6. Klient jest zobowiązany do starannego zapakowania (niezależnie od oryginalnego opakowania produktu,
w którym został mu on dostarczony) i zabezpieczenia zwracanego Sprzedającemu towaru, ponosząc na
zasadach ogólnych odpowiedzialność za jego utratę lub uszkodzenie podczas transportu. Miernikiem
staranności wykonania obowiązku, o którym mowa, będzie oryginalny sposób zapakowania i zabezpieczenia
towaru, jaki został dostarczony Klientowi. Na wypadek szkody transportowej Klient zobowiązany jest
ubezpieczyć produkt na czas wysyłki zwrotnej (przez zadeklarowanie wartości przesyłki przy nadawaniu jej
firmie kurierskiej).
7. W przypadku niedostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską reklamację można składać po 14 dniach
roboczych od daty nadania paczki.
8. Zwracany towar należy odsyłać do naszej firmy. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru.
Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta
lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega
zwrotowi
9. Zwroty prosimy przesyłać na adres sklepu: PHU PERFEKT 05-083 ZABORÓW UL.ŚRODKOWA 20
10. NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW I REKLAMACJI WYSYŁANYCH DO NAS ZA POBRANIEM !!!!
Szkody powstałe podczas transportu
1. W sytuacji, gdy przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia, Klient jest zobowiązany
sporządzić z udziałem przewoźnika (kuriera) protokół uszkodzenia przesyłki. W protokole tym daty odbioru
przesyłki, zgłoszenia szkody oraz spisania raportu muszą być jednakowe. W przypadkach kiedy protokół
szkody będzie spisany niepoprawnie, daty będą rozbieżne, protokół będzie niekompletny itp. sprzedający
może odrzucić reklamacje. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i reklamację w firmie
transportowej. Jeśli protokół szkody zostanie spisany prawidłowo, reklamację w firmie transportowej składa
Sprzedający, a Klient otrzymuje wymieniony towar lub zwrot gotówki. Klient ma również możliwość odmówić
przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim przypadku jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym
Sprzedającego.
2. Klient, który zaniechał obowiązków, o których mowa w ust. 1, przejmuje ryzyko zakupu uszkodzonego towaru
i nabywa produkt w takim stanie, w jakim go otrzymał. Reklamacje związane z uszkodzeniami mechanicznymi,
powstałymi w czasie transportu, bez prawidłowo wypełnionego protokołu szkody oraz bez opakowania
fabrycznego mogą być rozpatrywane przez Sprzedającego odmownie.
3. W przypadku odbioru towaru z niewidocznymi uszkodzeniami klient powinien niezwłocznie zgłosić tą sprawę
sprzedającemu na adres mailowy lub telefonicznie.
Przejdź do strony głównej